torsdag 5. mai 2011

Kjære jævla nabo!

Jeg skjønner at du som sorgløs BI-student vil få mest mulig ut av livet. Livet der du blir matet med druer av nakne blonde medstudiner mens du drikker Tuborg Lite og legger solpudder foran lommespeilet. Men hvorfor må dette gå utover meg? Jeg er kanskje i overkant glad i å sove og legger meg helst klokken ti hver kveld. Og jeg sier dette med fare for å virke som en 90-år gammel nazist: står det ikke i ordensreglene at det skal være stille etter nettopp klokken ti?
Vanligvis er det ”I want it that way” og annen livlig boybandmusikk som får meg til å ville løpe opp til deg, rive av deg alle klærne, helle parafin på den nakne, tynne guttekroppen din og tenne på mens jeg danser rundt deg og ler. I natt var det vaskemaskinen din jeg forbannet. Man skulle tro at den monotone lyden av trommelen som gikk rundt og rundt og sentrifugen som hylte i høygir ville være søvndyssende. Men jeg kan fortelle deg, at det er den ikke.

Én ting kan jeg likevel takke deg for, kjære nabo – at du sparer meg for kr 29,90 til nye batterier til vibratoren min. Jeg har en seng som hopper og vibrerer av seg selv i takt med at dine klær blir tørre.
Ellers håper jeg at vi sees på dugnaden på tirsdag så vi kan bli godt kjent mens vi planter noen stemorsblomster eller feier gulvet på det mørke loftet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar