onsdag 1. juni 2011

Å trene eller ikke trene

Jeg blir utrolig demotivert av å trene for tiden. Eller det vil si, jeg har ikke trent på tre måneder, så jeg blir utrolig demotivert av å tenke på å trene for tiden.
Jeg føler at det ikke er noe vits i å trene så lenge jeg ikke er sykt feit og full av væskende liggesår. Før ble jeg veldig fornøyd med meg selv hvis jeg klarte å få til to treningsøkter i uken. Men så slo det meg: er det sånn det skal være for resten av livet? Må jeg trene to ganger i uken RESTEN AV LIVET for at det skal være noe poeng? Hvis jeg er super fit frem til jeg er 26 og så slutter å trene, så er jo alle timene i den underjordiske og klaustrofobiske salen på Elixia Colosseum a total waste! Nei, gi meg heller en Troika og en elektrisk rullestol. De ser sykt digge ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar