onsdag 8. juni 2011

Freakshow på Gardermoen

På fredag var jeg innom Gardermoen på vei til Bergen. Ved siden av meg ved gaten til flyet satt det en klovn! ”Eier du ingen skam i livet? Du kan da ikke sitte her med klovnekostyme!” ropte jeg ut. Nei, jeg gjorde jo ikke det, men jeg hadde så lyst at det verket i gikten. Det verste av alt var egentlig at det ikke virket som at hun visste at hun så ut som en klovn. Folk stirret og tok bilder og hun bare satt der og smilte naivt til verden.


Sånne folk burde ha blitt nektet ombordstigning, spør du meg. De kan jo ikke være helt mentalt stabile. Med sløyfen full av sprengstoff kunne hun ha laget ballongdyr og spydd opp både egg og duer mens hun sprengte seg selv og alle oss andre i luften. Skummelt.


Og se så stygge sko. Hvor er vennene til denne stakkars damen? Hun trenger dere nå. Mer enn noen sinne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar