torsdag 23. juni 2011

Urytmiske mennesker i trikot

Nå har jeg endelig klart å komme meg på Elixia igjen. Etter en kraftig ryggkollaps for noen uker siden måtte jeg bite i det råtne eplet og innse at jeg rett og slett har blitt gammel (!!), og må trene for at kroppen ikke skal brytes ned og brekke på midten.

Men mer irriterende enn både ryggkollaps og overentusiastiske Elixia-ambassadører, er de urytmiske menneskene som går på gruppetimer. Hvor vanskelig kan det være å følge takten på listepop’en og gjøre det samme som instruktøren? Hvis hun hopper til høyre, hopper du til høyre. IKKE TIL VENSTRE!! Jeg er ingen jævel på koordinasjon altså, men jeg kan da i hvert fall forskjell på høyre og venstre.

Så til deg som sto foran meg på Power-timen i går:
Fuck you! Jeg ble så forvirret av det du drev på med at jeg nesten ble en av dere urytmiske klovner selv. Still deg bakerst og bli der til du har lært deg å telle og bevege deg i takt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar