torsdag 16. juni 2011

Irritasjon i hverdagen

Hvorfor er snekkeren så feit? Jeg skjønner ikke hvorfor alle snekkere har ølmage og trippelthake. De har jo en fysisk jobb og burde i teorien være tynnere og bedre trent enn oss kontorslitere. Skjerpings!


Hvorfor går vinduet på soverommet mitt innover? Jeg kan jo ikke både lufte og ha rullgardinen nede samtidig. Hvem bygger sånt skit? Den feite snekkeren kanskje. Jeg må altså enten ligge å myse hele natten eller våkne med lakenet klistret til meg som et vått dusjforheng.


Hvorfor er gæmliser så sykt sure? Hvis du er så bitter på at du ikke har fått deg noe i en alder av 80 år, så er det vel på tide å gi opp?


Har folk lov til å klage over at de har mye å gjøre på jobb når de sitter på Facebook hele tiden? Svaret er NEI, for ”#¤%&@! Slappe arbeiderklasserask!!


Hvorfor er positive mennesker så mye bedre likt enn negative mennesker? Er det bare jeg som ikke jobber ræva av meg for å bli en naiv, glad-kristen jævel?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar